Giftshop FAQ


Wie zit er achter de Ik wil meer reizen! giftshop?

Ik wil meer reizen! bestaat uit twee enthousiaste globetrotters, Annemarie en Mirjam. Vanuit onze reiservaring vinden we het leuk om anderen te inspireren, adviseren en vooral te motiveren meer te reizen of juist dat heerlijke reisgevoel in huis te halen. In onze webshop zoeken we naar unieke producten die het reisgevoel versterken. Producten voor én door reizigers dus! Een groot deel van de producten in de webshop hebben wij zelf bedacht en laten produceren en zijn dus uniek verkrijgbaar op ikwilmeerreizen.nl.

Ik wil meer reizen! staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 62239813.

Hoe lang is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je op een werkdag voor 22.00 uur bestelt, versturen wij deze dezelfde dag nog. Op zondag en maandag wordt er geen post bezorgd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, kun je dus op dinsdag in huis verwachten (binnen Nederland). Buiten Nederland is de verzendtijd 3-8 werkdagen.

Wanneer een product niet op voorraad is, staat dit bij het product vermeld. Je kunt in dat geval wel een bestelling plaatsen, maar de levertijd is dan langer. Bestel je meerdere producten, waarvan er één of meerdere niet op voorraad zijn, dan wordt de complete bestelling pas geleverd als alle producten weer voorradig zijn.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten binnen Nederland zijn € 2,95 en naar België € 3,95.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Helaas is dit nu nog niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je bestelling niet naar verwachting is, mag je hem natuurlijk naar ons terugsturen. Laat ons dit van tevoren even door je retour aan te melden via ons retourformulier. We sturen je dan de retourinstructies toe. Wanneer je het product in de originele verpakking, onbeschadigd, voldoende gefrankeerd binnen 28 dagen naar ons terugstuurt, storten we, na ontvangst, het aankoopbedrag (incl. verzendkosten) zo snel mogelijk terug op je rekening. Vergeet niet je ordernummer en naam te vermelden bij je retour! Anders kan hij niet verwerkt worden. We horen natuurlijk ook graag waarom je je order terugstuurt, dit helpt ons weer bij de verdere ontwikkeling en verbetering van de webshop.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Is een product beschadigd, ben je ontevreden over de kwaliteit of heb je een verkeerd product ontvangen? Vul dan het retourformulier in. We bieden je altijd een passende oplossing.

Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?

Als je bestelling een pakket of brievenbuspakket is, heb je de track & tracecode ontvangen in je orderbevestigingsmail.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons eenvoudig en veilig betalen met iDeal, Sofort, Mr Cash/bankcontant en PayPal.

Ik wil niet dat mijn pakketje wordt afgeleverd bij de buren.

Op dit moment kunnen we dit helaas niet aangeven bij bestellingen.

Kunnen jullie mijn pakket ook afleveren bij een PostNL pakketpunt?

Helaas is dat op dit moment niet mogelijk.

Mijn pakket is een cadeautje, kan er ook een briefje bij?

Wanneer je een boodschap voor de ontvanger bij je bestelling wilt voegen, zet deze dan in het opmerkingenveld bij je bestelling. Deze wordt dan op de pakbon (met vrolijk reistintje) bijgevoegd. Hier zijn verder geen extra kosten aan verbonden. Een cadeau inpakken kunnen we helaas niet verzorgen.

 Do you deliver also outside the Netherlands and Belgium?

Yes, that’s possible! You can order on our international webshop www.travelingdutchies.com.

Kan ik jullie eigen producten ook inkopen als bedrijf of winkel?

Wil je onze producten inkopen als relatiegeschenk of voor wederverkoop in een winkel? In beide gevallen ontvangen we graag een mailtje met daarin vermeld om welke producten het gaat, de oplage, op wat voor termijn je deze wilt ontvangen en eventuele andere wensen. We denken graag met je mee en komen dan ook z.s.m. op je voorstel terug.

Mijn vraag staat hier niet tussen!

Heb je een vraag die hier niet tussen staat, een goed idee of een speciaal verzoek? We horen heel graag van je! Mail ons op mail@ikwilmeerreizen.nl.

Got it!

Zijn al je vragen beantwoord? Fijn dat we je hebben kunnen helpen! Vanaf hier kun je weer verder shoppen of direct naar je winkelwagen.

3 Comments

Add yours
  1. Eefje

    Ik zou graag zoals de facebookactie aangeeft een verlanglijstje willen maken, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat doe. De lijst met 100 artikelen zijn stuk voor stuk geweldig en uiteraard zou ik het super vinden om op 5 december door de sint verrast te worden. Alvast bedankt. Groetjes Eefje

+ Leave a Comment

Switch to International Site